torstai 26. helmikuuta 2015

Yö vaihtuu aamuun

Madonna - Devil Pray

 “The worst thing in the world can happen, but the next day the sun will come up. 
And you will eat your toast. And you will drink your tea.”


Minun vuosi 2015 ei alkanut oikealla jalalla.
Jos totta puhutaan, tämä viime kuukausi on luultavasti ollut hirveintä aikaa koko elämäni aikana. 

Mutta siltikin, 
nousen aamulla ylös. 
Menen töihin, 
kauppaan, 
näen ystäviäni
ja päivän päätteeksi
painan pääni tyynyyn 
ja yritän valmistautua tulevaan.

Jos jotain hyvää pitää kertoa, niin se, että olen lähentynyt paljon monien ystävieni kanssa.
Olen huomannut että on heitä, jotka oikeasti välittävät sinusta. 
Kuuntelevat ja lohduttavat. 
Jotkut ehkä ajattelevat että "tottakai, sitä varten ystävät ovat", mutta jos nuorempana, silloisille ystävilleni yritin kertoa huolistani, sain vastaukseksi välinpitämättömän katseen ja hymähdyksen.


Mitä sitten olen tehnyt tänä aikana? 
Olin kuvaamassa rakasta ystävääni hänen tanssiessaan vanhoja, 
olin hohtokeilaamassa, olin shoppailemassa, kotona, siskoni kanssa, 
etsinyt asunota.
Mutta ennen kaikkea olen päättänyt aloittaa kirjoittamisen taas.
Noin vuosi siitä taitaa olla kun olen viimeksi kirjoittanut kunnolla. (tarkoitan sellaista, missä lukittaudun huoneeseeni ja en tee muuta moneen päivään kuin kirjoitan)


Kirjoittaminen on aina ollut tärkeintä. 
Ehkä unohdin sen joksikin aikaa, mutta nyt kun sen taas tiedän, en sitä enää unohda.
Koska kirjoittaessani voin paeta. 
Omaan maailmaani, 
tehdä omat sääntöni.
Siispä pidän pääni pystyssä,
ja jatkan eteenpäin.

2 kommenttia:

  1. Rakas❤
    Ihana tuo sininen sormus, kenen se on ja mistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka vastasinkin jo,oli pakko tännekkin vielä hieman jäljessä kirjoittaa että sormus on minun ja Joensuun kirpparilta.... :D

      Poista